Wiesmann Project Thunderball – Nostalgie alimentată cu energia a 680 de cai electrici

Wiesmann Project Thunderball debutează cu o propulsie formată din două motoare electrice. Și promite să mențină în priză pasiunea pentru formatul de roadster în ciuda faptului că renunță la motoarele cu ardere internă preluate de obicei de la BMW.

Compania Wiesmann a fost fondată în 1988. Iar de atunci și-a clădit o reputație pentru proiectarea și manufacturarea unor roadstere dedicate plăcerii de a conduce. Marca Wiesmann a combinat cu fler tehnologia inovatoare germană cu eleganța clasică a automobilelor sport britanice. Totodată, s-a pus mereu un accent pe rafinamentul pe care îl denotă construirea manuală a mașinilor. Asta se reflectă și în personalizarea fiecărui exemplar Wiesmann.

Acum, toate aceste atribute sunt aduse în era propulsiilor electrice prin intermediul fascinantului Wiesmann Project Thunderball. Noul roadster se remarcă prin designul tipic Wiesmann. Caroseria și interiorul acestuia au fost modernizare cu atenție pentru fiecare mic detaliu, fără să se sacrifice aspectul tradițional Wiesmann.

Design care evocă nostalgia pentru roadsterele din anii 1950 și 1960

Viziunea Wiesmann este un mix atractiv de clasic și avangardism. De exemplu, nu lipsesc ceasurile de bord de tip analog, amplasate în centrul planșei de bord. Dar au fost implementare un instrumentar de bord digital în spatele volanului, precum și un ecran tactil pentru sistemul infotainment. Însă acestea sunt integrate într-un design nostalgic, inspirat de roadsterele din anii 1950 și 1960. Această aură este amplificată și de manufactura și detaliile tapițeriei de piele, inserțiilor de carbon, lemn și metal veritabil.

Fiecare exemplar Wiesmann este construit manual și personalizat la fabrica din Dülmen, Westphalia.

Wiesmann Project Thunderball promite o experiență de condus „trăznet”

Timp îndelungat, Wiesmann a ales pentru mașinile sale motoarele de performanță înaltă ale mărcii BMW, precum V8, V10 sau cu 6 cilindri în linie. Așa că a trebuit să se asigure că dacă decide să înlocuiască mult apreciatele motoare BMW M trebuie să propună o alternativă capabilă să dea la fel de mulți fiori.

Însă, cum toată industria auto virează spre propulsii electrice, iar legislațiile sunt din ce în ce mai stringente, Wiesmann a făcut alegerea care îi asigură viitorul. Adică propune roadsterul Wiesmann Project Thunderball cu o propulsie electrică de mare putere. Este o cale pe care o anunță sau deja o urmează constructori exclusiviști precum Maserati, Ferrari, Bentley, Rolls-Royce, Porsche etc. Deci alegerea Wiesmann Project Thunderball este una logică.
Vestea bună este că propulsia promite și performanțe care suplinesc lipsa simfoniei de V8.

Propulsie cu două motoare electrice

Wiesmann Project Thunderball are două motoare electrice amplasate în centru-spate. Acestea generează per total 680 CP (500 kW) și un cuplu copleșitor, de 1.100 Nm. Iar tot acest cuplu este livrat instantaneu către roțile punții spate, după cum este tipic pentru motoarele electrice. Rezultatul este că roadsterul electric țâșnește de la 0 la 100 km/h în doar 2,9 secunde. Demarajul 0-200 km/h este făcut în 8,9 secunde.

Resursele de putere sunt strunite cu ajutorul unei transmisii cu o singură treaptă și a diferențialului cu alunecare limitată, de la puntea spate.

Wiesmann Project Thunderball cântărește 1.775 kg și are greutatea împărțită în raport aproape ideal între punți (48 față/52 spate). De asemenea, are un bun raport greutate putere, de 2,5 kg per cal putere.

Wiesmann Project Thunderball are autonomie electrică de peste 500 km și sistem de încărcare rapid

Noul roadster nu cântărește cât un fulg. Iar asta se justifică și prin faptul că are o baterie mare. Capacitatea totală este de 92 kW, din care 83 kWh sunt utilizabili. Dar răsplata este o autonomie electrică permisivă. Mai exact, cu un plin de baterie se poate circula 500 km.

De asemenea, un avantaj este că sistemul electric este unul avansat, de 800 V, nu de 400 V. Asta a făcut posibil și un sistem de încărcare rapidă. De la surse de curent alternativ (AC) poate primi 22 kW. Însă atuul pricipal este că de la stațiile rapide de curent continuu (DC) primește 300 kW.

Comentarii

comentarii

©2022 Plug and Drive. Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

PLUG AND DRIVE aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account