Polestar 2 BST edition 270 va fi produs într-o serie limitată, cu 476 CP

Polestar 2 BST edition 270 va fi produs, după cum indică și denumirea sa în doar 270 de exemplare, care vor fi comercializate în Europa și America de Nord.

Geneza lui Polestar 2 BST edition 270: Un proiect stârnit de curiozitatea CEO-ului companiei, care dorea o mașină cu performanțe înalte

În 2020, CEO-ul Polestar, Thomas Ingenlath, a cerut inginerilor și designerilor să dea frâu liber imaginației și să creeze o versiune specială a modelului Polestar2. Rezultatul a fost automobilul experimental poreclit Bestia. Această mașină avea puterea crescută la 476 CP (350 kW) produși de două motoare electrice. Iar abilitățile dinamice au fost amplificate. A primit amortizoare Öhlins reglabile, arcuri mai ferme, bare de ranforsare și frâne Akebono. De asemenea, garda la sol a fost coborâtă cu 30 mm, iar jantele de 21 de inch au fost încălțate cu anvelope Pirelli P-Zero Rosso.

Cu asemenea specificații, Bestia a devenit un automobil favorit al CEO-ului Polestar. Mai exact, Thomas Ingenlath conduce Bestia zi de zi în regiunea Gothenburg.

Acest prototip și-a dovedit performanțele crescute în 2021, în cadrul select al Festivalului Vitezei de la Goodwood. Iar impresia bună pe care a făcut-o i-a determinat pe cei de la Polestar să producă o versiune de serie a Bestei, construită într-un număr limitat de exemplare.

Polestar 2 BST edition 270 este „preparat” pentru abilități sportive

Inginerii Polestar au lucrat luni de zile împreună cu specialiștii producătorului de suspensii Öhlins și a apelat și la experienșa vastă a producătorului de anvelope Pirelli, pentru a cizela reglajele și abilitățile dinamice ale modelului Polestar2.

Drept urmare, Polestar 2 BST edition 270 are amortizoare Öhlins concepute special pentru această ediție limitată. Este vorba despre amortizoare reglabile pe 2 coordonate la puntea față și amortizoare cu supape Dual Flow la puntea posterioară.

Totodată, au fost montate arcuri special create pentru versiunea BST, care sunt cu 20% mai ferme. Modificările la nivelul suspensiilor au și coborât garda la sol cu 25 mm. Mai exact, garda la sol este de 121 mm.

Iar manevrabilitatea și stabilitatea lui Polestar 2 BST edition 270 au fost sporite și de montarea unei bare de rigidizare din aluminiu, fixată între punctele de montare ale suspensiilor din față. Toate acestea contribuie și la un răspuns mai prompt al direcției.

Control dinamic asigurat și de anvelopele Pirelli și frânele Brembo

Pentru a fructifica noile specificații care avantajează comportamentul sportiv, Pirelli a creat pentru ediția BST anvelope P Zero cu compoziție și design dedicat.

Însă cele 270 de exemplare BST vor păstra sistemul de frânare Brembo, disponibil deja în cazul modelului Polestar 2. Acestea au etriere cu 4 pistonașe și discuri ventilate și perforate.

Sistemul de propulsie electrică are performanțe amplificate

Polestar 2 BST edition 270 a primit îmbunătățiri la nivelul software-ului pentru motoarele electrice și bateria de 78 kWh. Astfel cele două motoare electrice generează acum 476 CP (350 kW ) și cuplu de 680 Nm. Drept reper, versiunea de serie a lui Polestar 2 cu două motoare electrice produce 408 CP (300 kW) și 660 Nm. Surplusul de resurse permit sprintarea de la 0 la 100 km/h în 4,4 secunde.

Comentarii

comentarii

©2022 Plug and Drive. Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

PLUG AND DRIVE aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account