Cu 476 de cai-putere și 858 Nm, Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC SUV nu țintește neapărat eficiența. Ci mai degrabă un mix între putere absolut, eleganță și rafinament.
În turul ROCHARGE by Vitesco Tehnologies s-au parcurs fix 1.479 de kilometri cu Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC SUV. Iar datele rezultate sunt comparabile cu cele oficiale. Astfel, consumul mediu obținut a fost de 23,5 kWh/100 km, rezultând de aici o autonomie reală de 387 de kilometri.
Iar atunci când stai să analizezi puțin lucrurile, ies la iveală câteva chestii interesante. În primul rând, vorbim despre un SUV extrem de potent. Mai exact, EQE are nevoie de numai 4,3 secunde pentru sprintul 0-100 km/h. În al doilea rând, mașina trece cu brio de două tone, dar are tracțiune integrală și direcție pe roțile spate. Prin urmare, la capitolul manevrabilitate se comportă exact ca o minune tehnologică.
În interior ești asaltat de Hyperscreen – acel sistem format din trei ecrane – dar și de un layout aerisit, frumos și elegant. În această configurație, EQE se comportă exact așa cum ar trebui pentru cei peste 119.000 de euro pe care Mercedes-Benz îi cere pentru mașină.
Bateria mare, de 90,6 kWh, îți asigură autonomie bună. Puterea de încărcare de până la 170 kW te ajută să nu pierzi timp la stație, iar suspensia pneumatică are grijă de tine și de confortul tău la drum întins. Deși are un cuplu enorm, Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC SUV se conduce docil, plăcut, elegant și cu o lejeritate dezarmantă.
Puterea îți este livrată constant, parcă fără efort, în liniște și fără niciun pic de dramă. Dar în momentul în care dai de butoane și treci totul în modul „sport” lucrurile se schimbă. Ai sunet artificial prin boxe și un răspuns prompt, însoțit de o desfășurare de forțe incredibilă. Și este, realmente imposibil, să spui vreodată că nu ai suficientă putere la volanul acestei mașini.
ROCHARGE 2023 a avut următorii parteneri:
Green partner: Autonom România
Tehnologizat de Server Config
Pus pe șosea de Michelin România
Încărcat de Enel X, Renovatio, Moon România și Mol Plugee.