Everrati Automotive Limited (Everrati) propune o formulă de electrificare reversibilă, care deschide un nou orizont pentru mașinile clasice.
Despre Everrati
În atelierul din Upper Heyford, Oxfordshire, inginerii companiei britanice instalează propulsii pur electrice în locul motoarelor cu ardere internă. Astfel, colecționarii de mașini clasice nu își sacrifică mașina, ci o convertesc pentru cât timp doresc la propulsie electrică. În acest mod vor putea să jaloneze proiectele de lege care anunță interzicerea treptată a mașinilor cu motoare care ard combustibil fosil.
Propulsorul și transmisia originale sunt păstrate în condiții optime și pot fi montate din nou în mașina clasică. Dar în schimbul lor se pun componentele unei propulsii 100% electrică. Și este vorba despre propulsii electrice ale căror performanțe le depășesc substanțial pe cele ale motoarele cu ardere internă.
În prezent, Everrati oferă conversii pentru modele excepționale precum Porsche 911 Coupe, Cabriolet și Targa din generația 964. Dar și pentru supercar-ul clasic Ford GT40 și Mercedes-Benz W113 SL ‘Pagoda’. Iar de curând portofoliul a fost extins cu off-roader-ele clasice Land Rover Defender și prima generație Range Rover.
Puteți să faceți simulări de personalizare online pentru toate aceste modele clasice, accesând configuratorul virtual din site-ul everrati.com.
Everrati oferă convertiri electrice pentru gama de modele Porsche 911
Cel mai nou proiect dezvăluit de Everrati este un 911 Coupe din generația 994, realizat pentru un client din SUA. Acesta exemplar Porsche 911 (964) ‘Signature’ vopsit în nuanța Mexico Blue are un motor electric care produce 500 CP și 500 Nm. Sunt resurse aproape duble față de ce producea motorul boxer al modelului 911 din generația 964 lansată în 1989.
Everrati încearcă să păstreze greutatea totală a mașinii cât mai apropiată de cea a modelului original, chiar dacă implantează o baterie de 62 kWh. Menținerea greutății la un nivel cât mai coborât se obține mulțumită faptului că o parte dintre panourile caroseriei sunt din fibră de carbon.
Bateria promite o autonomie electrică de 200 de mile (adică aproximativ 322 km). Și nu nu lipsește sistemul de frânare regenerativă, care încarcă bateria la fiecare decelerare. Bateria alimentează cei 500 CP pentru a face posibilă sprintarea de la 0 la 96 km/h în mai puțin de 4 secunde. În plus, Porsche 911 (964) Signature creat de Everrati mai are un diferențial special, care contribuie la ținuta de drum sportivă.
Versiuni diferite pentru caroseriile și propulsiile lui Porsche 911 (964)
Aceleași specificații ale modelului Signature pentru SUA are și propulsia electrică a versiunii Porsche 911 (964) – Signature Gulf Edition. Acesta se remarcă prin cromatica tipică Gulf Oil International. Modelul 911 a fost personalizat în cadrul parteneriatului dintre Everrati și rețeaua de stații de alimentare, care acum virează spre era mobilității electrice. Iar clienții Everrati vor putea alege să-și personalizeze mașinile cu vopsirea caroseriei în stilul tradițional Gulf, care s-a consacrat în lumea motorsportului.
Everrati oferă și variantă de caroserie evazată pentru modelele Porsche 911 (964). Și propune și o propulsie cu 440 cai putere electrici și cuplu de 460 Nm. În acest caz demarajul 0-96 km/h este realizat în 4,5 secunde. Iar bateria de 62 kWh oferă tot autonomie de 200 de mile (322 km).